sobota, 22 grudnia 2012

Nowości do kąpieli

Ostatnio robiąc zakupy zakupy w Rossmanie moją uwagę zwróciły płyny do kąpieli ORIGINAL SOURCE przede wszystkim urzekły mnie kolory tych płynów byłam również  bardzo ciekawa jak pachną więc chwyciłam pierwszy z brzegu żel pod prysznic akurat był cytrynowy i od razu jego zapach mnie urzekł stałam tam dobre 15 min wąchając te wszystkie produkty bo nie mogłam się zdecydować w końcu postanowiłam zakupić 2 płyny do kąpieli  jeden o zapachu mango drugi pomarańcza i imbir oraz cytrynowy żel. I muszę przyznać że jestem naprawdę oczarowana płyny nie dość że pięknie pachną to ich zapach dość długo utrzymuje się na skórze.Najbardziej spodobał mi się pomarańcza i imbir jak dla mnie idealny do kąpieli w takie zimowe dni :)
Natomiast wczoraj kurier przywiózł mi paczkę którą zamawiałam kilka dni temu między innymi bomby do kąpieli, nigdy ich nie miałam a że wszyscy dookoła zachwalają postanowiłam je wypróbować skusiłam się tym razem na 2 jedna jest o zapachu lawendy i geranium a druga  mandarynki i grejpfruta  :) jeszcze ich nie wypróbowałam ale dziś na pewno to zrobię fajnie że są takie produkty które umilają nam kąpiel i pomagają się zrelaksować :)

Pozdrawiam :)

7 komentarzy:

  1. A ja jestem zauroczona zelem pomarańcza & lukrecja -> cudowny, świąteczny zapach:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również wypróbowałam ostatnio żel z OS tylko o zapachu miętowym. Jeśli inne są tak samo cudowne jak ten, to chyba będę je często kupować! Może kiedyś się skuszę na cytrusowy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. slyszałam, że te żele tylko ładnie pachną a nie pielęgnują skóry ;( a u Ciebie jak sie sprawdził pod tym względem??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem szczerze że ja i tak nie spodziewam się po takich płynach jakieś szczególnej pielęgnacji raczej bardziej służą mi ki temu balsamy,oliwki które stosuje po kąpieli ;)

      Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Pierwsze słysze o tych kosmetykach, często bywam w Rossmanie ale nie zwróciłam nigdy na nie uwagi...muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię te zele pod prysznic, mają cudowne zapachy i są gęste. Rzeczywiście może nie pielęgnują, ale ja tego nie oczekuję po żelu, a tym bardziej w tej cenie.

    OdpowiedzUsuń
  6. ja z Orginal'a mam żel miętowo jakiś jeszcze jakiś tam zielonkawy i czekoladowo-pomarańczowy który wręcz chce się wypić:D

    OdpowiedzUsuń